Instick

Sorry Linda!

Om gårdagens samtalsämne så glömde jag även stor gråtandet och dreglandet i brevinkastet. Hahaha tänk er själva den bilden i huvet hahahah! Om människan som man gör detta mot nu var hemma så tror vi inte att det skulle öppna:P
Fick upp massa roliga minnen om Victor när vi pratade om det också hahah.
Hans fejk gråtattaker då han dreglade på sig själv shit vad jag skrattade, och även när han hoppade runt i min säng iklädd bara kallingar och sjöng "aa rinki a schinki a pinki-linki-dinki" bara för att göra mig glad när jag en kväll var grinig. Shit jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv alltså. Kommer aldrig få den bilden hur huvudet.  Vi var så jeeevla störda. Men oj så kul vi hade haha:D

Idag är jag Elin aka FatLip, min läpp har svullnat upp som fan, damit! fattar ingenting!
Vägrade gå till skolan i morse till och med, meddelade min mentor om läget och fick inte skolk för detta iaf. - har jag inte världen bästa mentron eller?
Tänkte göra vägarna osäkra idag igen köra lite med papps.
Ska nog även renskriva kulturhistora grejerna idag också tänkte jag.
Nuu...vet jag inte vad jag ska göra.
Mn något annat iaf tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0