Idol

Got to do it

Såklart att det kommer ett inlägg om IDOL. Sitter och kollar nu och kollade även gårdagens. Det har ju kommit igång på riktigt nu. Och det slog mig nyss att jag alltid väljer favorit efter utseende. Mina favoriter är Robin Bengtsson, med sina fantastika blåa ögon och bruna hår! (helt såld på brunetter med blå ögon)Gillar även att han är lite goofy eller vad man säger:D Sen killar som sjunger, hur mysigt är inte det. OCH icke att förglömma!! Han spelar gitarr!! - Got to love it!

Och bland tjejerna är det Yasmina Simic, gud vilken vacker tjej alltså. Och hennes röst är så mjuk och ren, kommer bli mycket förvånad den dagen jag hör den skära sig. Även hon har fantastiska ögon!

Sen måste jag säga att satan vad irriterad man blir på den där lilla skiten Johan Palm. Kan inte ens titta på honom och han sjunger inte bra. Sen ser han ut som en tjej, har grabben kommit i målbråttet ens? Nej usch gillar verkligen inte honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0