Hur sover man lagom?

Okej jag tror det var något fel på mig igår, jag somnade innan tio. Och inte med kläderna på eller något sånt, det var inget misstag. Jag kan inte påstå att jag var jättetrött heller. Nej ingen aning vad jag hade för fel. Till och med mamma reagerade:P Iaf det borde ju varit så att jag vaknade jättepigg och utvilad men när klockan ringde halv 7 (jag snoozar alltid en halvtimma, minst) Så vad jag så sjukt trött, låg och snoozade i en timma och var fortfarande dötrött..! Måste fan ta reda på hur man sover lagom mycket alltså för det här funkar ju inte..! Gick till till skolan i mjukisar, en as soft adidas tröja upp piffat med en scarf och helt osminkad. Och eftersom min hår såg ut som crap så blev det en keps på det också.
Mmm - beautiful!

 
Me today And - PhoneCall med Mr Guldklimp

Jag har tänkt på en sak, jag har verkligen ingen specellt stil som jag följer. Klädmässigt menar jag då.
Ena dagen har jag en fin liten klänning och ett par pumps, andra dagen ett par schysst jeans kanske ett linne och en kofta och nästa dag ett par bagy jeans och en stor t-shirt med tryck. Riktigt skönt om jag får säga det själv. Jag tror det var lilla Linda som nämnde att jag kunde ha lite "finare" kläder utan att se uppklädd ut - hm good or bad? Inte bestämt mig.
Nog om det iaf!
Igår kom Catta förbi, hon fick äntligen sin presten och sen så piffade jag upp henne lite för hennes boy skulle bjuda henne på middag inne i stan. Och vad jag förstår så uppskattades det från både hans och hennes håll! Åå alltid kul att hjälpa till. Riktigt söt blev hon:) Men jeeevlar vad jag bråkade med henne hår, det är som jäkla bebis hår, mjukt och helt omöjligt att få som man vill! Men med 2 liter hårspray så fick vi tillslut lite lockar i det.



Om en timma är det dans som gäller, känner mig lite seg trots att jag sov under sista lektionen då vi kollade på grinchen. Vi esteter alltså.. ;) Tror minsann att jag ska öva lite på koregrafin nu så man hänger med lite iaf.
Tjing tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0