God måndagmorgon (not)

Jag är så jävla trött alltså. Jag har mig själv att skylla såklart, gick min promenad med Linda men sedan stötte vi även på lilla Fredrik. Det lustiga var att jag hade gått och tänkt på honom, och funderat på att ringa för att se om han var hemma så man fick se hans nya lya. Sen mitt i allt möter vi honom, precis utanför hans hus också. Riktigt slump alltså.
Well well sa adjö till Linda som btw åker till bryssel idag. Bye bye little Icacream!
Sedan gick jag o Fredrik upp tll han, bänkade oss framför tvn, jag med en skål chips och han med lite mat.
Blev en lång visit ändå till klockan ett på natten minsann. usch sen fick jag gå hem själv. Tur att jag hade Natalie i luren annars hade jag nog varit rädd! Hon ska nog komma ner till mig i morgon eller ikväll kanske hur det nu var. Och leka med mig i skolan i morgon. Wiie
Jag kom iaf inte i säng fören klockan 2, därav min trötthet. Seriöst mina ögon såg ut som plommon när jag tittade mig i spegeln föra gången..shit alltså I looked like crap.
Ikväll är det dans igen, jag förbereder mig på träningsverk, måste öva lite på koregrafin också kanske. Hm
Nu ska jag iaf mixa ihop min smoothie som jag längtat efter heeela helgen. Sen ska jag bege mig hem till lilla magsjuka sara och pyssla om henne tänkte jag! På med munskyddet !
Read me later;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0