Orkar inte!

usch idag är jag verkligen allt annat än sugen på att åka till skolan,
Jag vill bara klä av mig igen och hoppa ner under täcket och titta på tv heeela dagen.
Det skulle vara så grymt skönt alltså! Men men så kan man ju inte göra liksom.
Klippningen igår gick väl bra, blev en bit kortare. usch kommer sakna mitt långa tråkiga hår!
Men lite variation måste man kanske ha ändå.

Skolan börjar om en kvart och här sitter jag liksom, tänkte ta bussen som går 20 över vilket innebär att jag kommer komma ca 5 min försent men det får gå ändå:P

Jag är deprimerad också, min kamera är helt försvunnen, hade den sist hos farmor och farfar i fredags sen dess har den varit helt försvunnen :( så jävla tråkigt. Förstår verkligen inte vart den har tagit vägen!
Sen är det sjukt kallt överallt nu också, jävla höst alltså! Gööh

Nej måste börja tänka på referängen så att säga!
Tuudls!


Kommentarer
Postat av: din sockerpulla ;)

notera: så att säga!

ME LOVING IT!

2008-09-05 @ 10:12:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0