Första dagen på en ny vecka:)

Gårdagens provjobbning gick bra tror jag, eller vad säger du Alexandra?:)
Sjukt var mycket folk man träffar som man känner, mycket trevligt :)

Nu är det måndag igen och jag har sovmorgon den här måndagen:) Såå skönt.
Tog mig en jättelång och skön dusch precis när jag hade vaknar. Nu har jag har jag precis druckit mig smoothie och ska snart försöka hitta dagens outfit.
Juste har glömt att nämna att jag faktiskt ska klippa mig på onsdag, tog mod till mig och gick och beställde en tid på sjödins. Usch jag är nervös faktiskt!

Nu i helgen blir det besöka bror på hans nya ort:D Ska bli mys, har inte träffat han sen den i slutet av juni :(
Och helgen efter det hoppas jag att en spännande grej händer men får se hur det blir med det!
Nej nu måste jag fixa mig
Solong:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0