försova sig!

Försova sig är något som alla människor gör. Jag är en sån som ofta försover mig med flit. Ligger och snoozar 52 ggr fast jag egentligen inte är jättetrött, jag är bara jättelat. Sen finns det dom gångerna man faktiskt inte gör det med flit. Som denna dag! Jag ställde klockan på halv 7 igår innan jag gick och la mig. Det vet jag, sen vaknade jag kvart i 9 i morse och blev bara allmänt sur. Jävla klockjävel!!
Tur att outfiten för idag var planerad, men även där stötte jag på motgångar. Hade bestämt mig för rakt hår, men då gick jag såklart och la mig med en knut och håret var fullt av böjar o allmänt fluff! Så fick platta håret sen gick allting bra ända fram till att jag skulle ta mig iväg till skolan. Då gick det inga bussjevlar heller så jag gick gå vilket drpg ut på tiden ännu mer. Well well nu är jag i skolan iaf, typ lagom till lunchen. Väntar på att resten av klassen ska sluta från samhällskunskapen så att jag kan få lite mat i min mage! Sjukt hungrig..!
Nej nu ska jag se efter när dom slutar egentligen!
Tjingeling!


Bilden illustrerar "irriterad"
Haha:)

Kommentarer
Postat av: emelie

Hej sötnos! Hoppas allt e bra =) Ha tjejkväll du jag och Alex nån dag? Skulle vara kul! Pusspuss

2008-09-25 @ 10:49:01
URL: http://goldenyouth.blogg.se/
Postat av: Yet

Åh nej, stackare. Men du dök upp tillslut i alla fall! Jeeij! Och gissa vem som e tebax? ;);) Kraa,


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0