En aning deppig

Jag gjorde just en tråkigt upptäckt.
Dubbelavsnitten med sex and the city har slutat, dom visar inte ens ett längre! :(
Blev faktiskt på riktigt deppig, uuuwwwä
Och inte nog med det, denna timma går verkligen segt..! Var ca en halvtimma sen jag skrev och jag tror det varit en trögaste halvtimman i min livshistoria. URK.
Ingen rolig inne på msn, läst alla bloggar (vissa uppdaterar otroligt dåligt..!!) som jag vanligtvis läser.
Gay timme säger jag bara. Ska bli skönt att dansa lite.

Nej måste tänka posetiva tankar nu. I morgon har vi ensamble då är det Raining men som gäller.. WoOHO:D, juste måste messa lite folk och säga att jag tycker vi ska ha matlåda:D SKulle vara nice att slippa springa upp och ner till skolan. Är nyfiken på Jennis frilla också, hon skulle klippa sig idag sa hon:) Skojsigt!
26 minuter kvar till dans! Snark
Måste se till att komma ihåg vatten den här gången, var så sjukt töstig förra gången, helt tjock i halsen sista kvarten.

Tiden går verkligen pissegt när man har tråkigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0