Detta tråkiga väder! usch

Det är bara regn hela tiden, himlen är konstant täckt av ett grått täcke.
Är det verkligen höst nu? Är sommaren redan över?
Vad är det som händer med den svenska sommaren egentligen? Nej usch hörru du gud där uppe i himlen är du deppig eller what´s up with this sad weather?!?!
Hade min första trumlektion för terminen idag, mycket skojsigt måste jag säga:) Blev bara lite kordinationsövningar, göra fyra olika grejer samtidigt, inte allt för lätt alltså:P Måste komma ihåg att ring till Sång-Yvonne också för att bestämma en tid som vi ska träffas och sjunga på:D hehe
Kom precis hem från skolan nu:) Min hjärna är allmänt mos efter två timmars kulturhistoria där vi ska skriva en romantisk och en naturalistik berättelse. Kruxet är att det ska vara samma berättelse. Har iaf kommit igång och det känns ju skönt iaf:) Satt allt för länge och hade kört fast, då sa monica "skriv bara det som ploppar upp i huvet sen kan man ju alltid ändra". Och det fungerade faktiskt!

Ikväll ska jag bli bjuden på middag minann, så jag tänkte pussla ihop en ny outfit för kvällen snart:) Kirra frillan lite och sådär. Får se till så att det inte blir så sent bara, då orkar jag inte upp i morgon sen.



Har man någon att dela en regning dag med kan det faktiskt vara mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0