fixelifix!

Kom en timma sent till skolan idag, gissa av vad? Trötthet, nej nej! Jag kunde inte välja vilka skor jag skulle ha. Får man ens bli så sorglig? Haha blev bra tillslut iaf.
Kom igång med min artikel idag på svenskan minsann, som handlar om hur vida man uppfostrar pojkar och flickor olika eller ej med hjälp av snuttisLinda och Mammsen. Känns bra iaf, den ska vara inne på fredag och det ska nog inte bli några problem tror jag:)
Något som dessvärre blir problem är att läsa igenom det där jevla nationella texthäftet tills i morrn. Men ska snart hoppa i ett bad och får helt enkelt ligga där tills jag läst ut skiten. Man kan ju inte behöva mer än att läsa det en gång tills i morrn.

Idag jag har roat mig med lite fika, två ggr. Först på thorssan och sen hos Linda. Blev en snabbfika där men fick skjuts hem sen :) Då fick jag för mig att sticka lite. Ville göra en rosett till en mössa, gick inge vidare. Den blev för stor och tjock så jag gav upp. Vet inte om mamma sitter och pillar med det nu. - Haha det gjorde hon, hon ropade nyss på mig och visade resultatet som blev sött:D Ska ta kort och lägga upp:) Måste bara sy fast den!:)

Annars har jag inte gjort så mycket idag, träffade Linda glass en stund för att ge tillbaka lite pengar till henne. Men på något vänster glömde vi bort det haha:P Får ta det i morrn.

Nu blir det bad och massa läääsa, kommer fan somna!

 
Styled my mami           How I like it!

Kommentarer
Postat av: A

Komma försent för att man inte kan välja skor?! Elin, det är illa!



men.. i know the feeling ;)

2008-10-15 @ 21:05:51
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0