"vad smal du är" - Got to love her!

Denna fredag har varit bara bra än så länge.
Vi visade upp vad vi hade gjort under denna vecka, vi fick se danserna och höra manuset:)

Linda Glass kom hit efter skolan och fikade lite te och cheesecake med mig, mycket trevligt måste jag säga:) Jag fick även låna hennes sex and the city box också och i utbyte mot det fick hon låna min siden jacka:) Så jag kommer spendera många timmar framför tvn i framtiden:D:D
Inte nog med det så var Catta här nyss och lämnade tillbaka lite kläder och lånade nya:P Samma panik som vanligt, hon ska på kalas och hade inget att ha på sig:) Och min garderob är alltid öppen för utlåning:D Svåra är att jag alltid måste välja åt henne. Men det kan ju vara nyttigt också.
Hon gjorde mig lite smått glad när hon kom också, första hon sa när hon klev innanför dörren var "vad smal du är Elin"
Jag har liksom inte gjort annat än ätit denna vecka, och inte de minsta nyttigt heller. Det är väl typ mina smoothies på morgonen som är nyttiga:P Annars har det vara varit godis och snabbmat hela veckan!
Usch måste blir ändring på det nästa vecka alltså!

Ikväll, eller ganska snart ska jag iväg och kolla hockey med Linda och Jessica:) Skön fredag kommer det bli känner jag på mig:) Om ingenting äventyrligt dyker upp under kvällen. Men det tvivlar jag på:P

Laddade ner Lugna favoriters cd nyss, så sitter här och myser:)
Måste passa på för snart ska man sitta i en kall ishall och få ont i rumpan, men vad gör man inte för att umgås lite med sina väninnor:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0