Ugly people

En tanke slog mig i skallen idag när jag satt på tåget på väg in till stan.
Finns det fler fula människor än snygga?
Eller är dom snygga människorna bara inte på just den platsen jag befinner mig vid det tillfället. Det är verkligen en helknäpp tanke men om ni tänker efter. Man reagerar ju när någon snygging flyger förbi utanför tågfönstret eller om en söt kille/tjej sitter några säten längre bort. Men å andra sidan så är ju en ful människa för mig den finaste i någon annans ögon. Nä ni, jag blir inte klok på den tanken, man kan vrida och vända på den hur mycket som helst.

Åkte in till stan för att hjälpa Catta att hitta en väska och presten till hennes pojkväns syrra. Vi lyckades faktiskt bra med båda uppgifterna. Jag hitta även en grymt snygg pälsjacka och en jättesöt mössa som jag dock inte köpte. Pga att jag just nu äger aa ca 100 kr. Suger verkligen riktigt hårt. Catta kom iaf hem med sin första riktigt handväska som var riktigt snygg. Och jag kom hem med en pojkagrisstång! Great day!
Jag upptäckte även idag att mitt beteende runt skor hade blivit värre. Idag inne på oasis hoppade jag av glädje och sprang runt som ett litet barn i en leksaksaffär på skoavdelningen. Kände mig riktigt töntig. Det är sex and the citys fel. Jag har blivit ännu mer skogalen - INTE bra!

Jag tänkte faktiskt ha en riktigt lugn kväll idag, liggandes i sängen med en kopp te och såklart Sex and the City.
Anledningen till detta är att jag är en så hemsk snäll kamrat och ställer upp när kollegor inte riktigt kan planera. Therese som är min chefs dotter skulle egentligen jobba men hon skulle tydligen på tjejmiddag. Men jag klagar faktiskt inte, jag tvekade inte en sekund när dom frågade. Jag har shopping begär så jag behöver alla pengar jag kan få!
Lovade iofs mig själv Förra månaden att jag skulle spara studeibidraget men det gick inte så bra. Så denna månad då jevlar! 

Moot sänghalmen och mina fyra underbara vänner!

Tudelooo Klacksko!


Kommentarer
Postat av: Therece

Det finns helt klart fler fula manniskor an snygga. Ingen tvekan. Inget att diskutera. Sanning, mannen :P

2008-10-18 @ 03:02:09
URL: http://therece.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0