Two princes

Den låten låten gör mig löjligt jätteglad av någon anledning..eller aa en anledning som jag inte tänker säga. Kom på det här om dagen, har undrat varför jag alltid blir sprallig och ivrig när den börjar spelas sen hittade jag svaret:P



Tisdag idag, är tröttis idag med. Tänkte vara totally slappis idag med feta mjukiskläder no make up and so on!
Börjar om ca en halvtimma, hoppas mamma kan köra mig. Palla gå, skulle nog egentligen behöva det för att vakna lite men PALLA!
Måste börja ta tag i skolan snart också, lite grejer som många göras, ska nog ta en plugg dag i morgon kanske? Te och sånt där mysigt tillbehör! Känns inte som att min hjärna är redo för gemu nu alltså. Helt musig är den!

Har inte känns av någon träningsverk från dansen men det brukar komma i magen under dagen.
Nej nu ska jag ta och fixa lite inför skoldagen, om det ens finns nått att fixa! hm

Solong ballong!



He sleeps like a baby, even looks like one! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0