Trött hundhårig och fnittrig

Gårdagen med Grabbarna grus blev fenomenalt rolig. Vi kollade på massa filmer, attakerade Robin när han försökte sova för han var jättetrött:P Sedan hade vi popcornkrig, fixade gnuggistatueringar på varandra. Kramades med Vovvarna, klappade katten. Tog oss en liten promenad. åt köttbullsmackor. Och sedan klockan 6 i morse kurade vi ner oss i Kristians säng och sov kniv hela natten hahaha:D
Robin väckte oss klockan 9 typ för då var han minsann pigg eftersom vi lät han ta lite power nap vi si så där halv 5 kanske:P Ks mamma hade då dukat fram frukost och grejer. Jag fick sällskap av min nya bästis Vildan som tyvärr buffade till mig så jag slängde youghurt och flingor över hela mina byxor. Men gillar henne lika mycket iaf:D

Sedan fick jag skjuts hem med K och hans mamma för dom skulle ner till Nynäs och handla. Sicken lyx, både hämtad och lämnad:D Nu sitter jag här och är jättetrött:P Funderar på att sova lite, men kan bli på roligt humör om jag är uppe:D hehe måste ta mig en funderare
Planerna för dagen är inte satta ännu så är öppen för förslag:D

         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0