Spel-fixarhitler

Juste precis vad jag var idag på jobbet.
Fick uppdraget att fixa i ordning på spelavdelingen som faktiskt såg ut som CRAP!
Skulle egentligen bara trycka in lite nya spel men jag ska alltid hålla på att liksom organisera upp massa konstiga system. Så jag började halv sortera alla frågespel för sig och barnspel, memory och sen kunskaps/tänkar spel. Det tog sin lilla tid men både jag och Lotta blev nöjda med resultatet!:D
När jag hade avklarat det så lallade jag mest runt, sen efter en stund gick jag runt i butiken och upptäckte att lite spel hade flyttat på sig och hamnat snett. Det var nu spelfixar-hitler kom i mig. Var liksom bara tvungen att gå och rätta till allting. Jag kommer vara som en hök över dom där hyllorna nu i fortsättningen!

Känner verkligen att jag behöver en dusch ganska omgående, sen tänkte jag faktiskt slå på lite sex and the city medan jag hör runt med allt folk vad som händer:) Kanske blir ett power nap också hm..

Åt för övrigt as god mat nyss, lövbiff, pommes och kryddsmör. Det är fan kryddsmöret som gör hela måltiden så god:P
"HAHA då köper jag bara kryddsmör som du kan tugga på till nästa gång vi äter lövbiff" flikade mamma in när jag sa det, och tyckte som vanligt att hon var asrolig:) hahah

Nej ni nu blir det duschen!'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0