Söndagar..

Varför är det så att söndagar ska vara händelselösa jämt:P
Jag tror jag gick upp för tidigt idag eller nått, jag har jättetråkigt.
Så i brist på annat så lockade jag håret (typsikt mig)
Jag har för övrigt blivit kär i min "lejonkjol" den är så jevla bekväm:D
Hoppas verkligen att något mer hädelserikt dyker upp idag.
Jag är öppen för förslag so let me know!

Juste farmor och farfar var här igår och fikade, jag och mamma hade inhandlat kakor och en kladdkaka som jag fint dekorerade med grädde och jordgubbar. Smarrigt värre. Dom lämnade även lite mat. Någon skinstek eller nått sånt.
Det blev det till lunch idag och det var riktigt gott, med farmors goda sås också:D

Men som sagt, säg till om det dyker upp nå äventyr, jag är på!;)

  

Kommentarer
Postat av: frida

gott med tårta!:D

2008-10-26 @ 16:59:45
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0