Solarieöarna

Trodde det var något jag skulle kunna hålla mig i från men icke. Har besökt dom idag..två ggr! Hudcancer here I come!

Blev en liten snabbfika med Rebbs och Ellis idag istället för att plocka upp i rummet. Sorry mum!
Känner att jag behöver en dusch ännu mer nu, solarium och nastythings är ingen god kombination. haha:D
Ikväll är det topmodel final om jag inte minns fel. Så blir växling mellan det och Idol då kanske.
Kom hem för en stund sen, kirrade lite glass med varma hallon och slog mig ned i soffan.
Jag hade en vrickad tanke nyss också, eller innan jag åt glass. Var hungrig när jag kom hem. Mat var den första tanken såklart men sen kom jag på att de senaste dagarna har jag ätit middag typ aa 5 någonting och då har jag blivit hungrig igen vid typ 10. Och alla vet ju att man inte ska äta så sent på kvällen.
Så därför tänkte jag att jag äter glass nu och middag vid typ 7. Det måste ju funka! Som sagt vrickad tanke!

En annan sak jag tänkte på var att jag har SAMHÄLLSPROV på fredag och har har inte ens öppnat den där jevla boken. Damit och nått jevla parti arbete ska man göra också. Jag och Sara tog Centerpartiet för...center är ju gott. Så mycket bryr vi oss om äcklig politik! Usch världelösa kurs!

Nej nu måste jag göra ett ryck här, det blir på med lite musik. Snygga upp i rummet och sedan duscha bort solariumlukten. Mmm I love the smell of burned skinn in the afternoon! - NOT


As hett med solarium, aight?

Kommentarer
Postat av: A

Såndär rumpa vill jag ha :D

2008-10-11 @ 12:17:43
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0