Sjukt trött!

Gick nyss hem från skolan, jag är så sjukt trött så mina ögon höll nästan på att ramla ihop..När jag GICK!
Satt mig precis här, drog en liten bloggrunda och snart ska jag lägga mig i sängen och kolla lite sex and the city avsnitt tänkte jag. Måste göra lite POWERnap nu innan dansen klockan 7. Denna gång jag ska inte sova förbi den:P

Dagen i sig har varit ganska slak, gjorde klart nästan alla uppgifter man skulle på bokföringen det var väl den ända kraftansträngningen jag gjorde under dagen. Stötte därefter på Fanny stumpa och slog mig ner och pratade massa strunt med henne:) Rar tjej den där lilla brunetten:)

Och jag har typ träningsvärk eller iaf någon värk i ljumskarna, hur lyckas man med det?
Nej herregud nu börjar ögonlocken klappa igen, of to the bed..NOW!

Hej hopp gummisnorre!

Kommentarer
Postat av: A

Jamen typ nått sånt måste det ju vara! Om Bi-grejen alltså. Tror fan jag är det, akta dig ;P haha!

2008-10-13 @ 15:41:24
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0