PAIN IN THE FEETS

Kvällen igår blev riktigt rolig, vi hade ju lite supriseparty för Rewa! Massa blandat folk - FUN!
Längtar tills bilderna kommer upp, faktiskt folk som inte ens kände igen mig:P haha
Jag var då utklädd till lejon, fetaste manen och till och med svans!;)
Synd att kvällen slutade som den gjorde, så onödigt men det blir väl så!

Kanske ska förklara min rubrik, det var såhär att Matte min kära granne var också där och tyckte att vi kunde gå hem tillsammans. Jag tror han missade att jag liksom hade 10cms klackar på mig! Men men dum som man var så gick jag med på att gå med honom. Vet inte hur långt vi hann men jag tog iaf av mig skorna och gick i strumpor. På den blöta marken! Hahah men tog på mig dom igen då Matte hade sagt "men ta på dig skorna för helvete" och "gå i klackarna istället" ett antal ggr. Haha han är allt bra störd den där killen måste jag ju tillägga! punkt slut!

Jag vaknade iaf idag vid 8, hade SÅÅÅ jevla ont i fötterna (har fortfarande) Kunde inte somna om så jag slog på lite SATC. Och då slog det mig, Carrie går ju ALLTID runt i klackar. Hur fan pallar hon?! Vad har hon för super fötter. För hon går ju inte i direkt låga skor. Aha juste det är kanske inte på riktigt, aha det är inspelat i omgångar. ! haha men ändå!

Well well ska nog återgå till sängen ett tag till tänkte jag.
Slänger upp lite bilder från igår när alla behagar att slänga upp dom på facebook!:D

RAAWR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0