Mm danssvett!

Varför sätter jag mig alltid här, svettig och äcklig? Varför hoppar jag aldrig in i duschen på en gång?
Det är en fråga jag ställer till mig själv varje gång jag tränat. För jag gör verkligen såhär VARJE gång!
I like to be dirty? yeah that´s it! pff
Dansen idag gick väl sådär, det sköna var att jag kunde det nya bättre än det gamla redan innan jag berättade att jag var borta förra gången:P well well.
Skönt med lite sit-ups igen faktiskt, trots att det svider i magen de sista minuterna av den otroligt långa låten!

Imorgon blir det ensamble igen:) Wiie

Nej serilst måste slänga mig i duschen ganska omgående!!

You know I´m bad, I´m bad, you know it!
Really bad and diryt!


Tjingtjong flaggstång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0