Länna med Jennis och Rebbisen

Jajemen, efter skolan (som var tokslak idag) drog jag, J och R till länna.
Huvudanledningen var att rebecca skulle köpa skor, vilket hon gjorde. Tre par till och med. Och även Jennis och jag fick med oss varsitt par:) Efter skoshoppingen gled vi in på elgiganten där vi fastnade i...EN timma!
Hittade massage stolar, as sköna fotöljer med mugghållare och hela köret. Och inte nog med det man kunde lira tvspel också. Nintendo wiie - Mario cart och sedan Rockband. Hur kul som helst vart det!
Blev även en liten sväng in på Rusta.
På vägen hem stannade vi på Donken, jag provade deras nya Hot Chicken wings, säger bara en sak Mmm Mmm Mmm!

Så idag fick jag med mig, ett par skor, hårinpackning och lite godis!:D Kanon dag.
Jag ska säga er att jag fyndade riktigt ordentligt idag på skopunkten.
Hittade ett par pumps för 49kr! Inte illa, var lite skeptisk till dom först eftersom jag inte visste hur man skulle ha dom. Det var liksom två ganska långa band ut från skon som man skulle knyta på nått vänster. Men det såg helt sjukt ut om man bara knöt sen vanlig knut och banden var för korta för att göra en rosett. Men sen när jag kom hem kom jag på värsta idéen. Jag satte tryckknappar på dom och virade banden ett varv runt vristen så det blev ett kors på foten. (lugn det kommer en bild, vet att mina förklaringar suger)

I morgon är det fredag, outfiten är nästan klar och det känns skönt med helg igen. Veckan har minsann gått sjukt fort.
I helgen blir det jobb på lördag förmiddag men annars är allting oplanerat.

    
Första bilden här då är på ett par skor jag hittade där på skopunkten. Seriöst dom fulaste skorna jag sett! Vem skulle ens köpa sånna där?? Så sjukt fula.
Andra bilden är på ett par skor jag ångrar att jag inte köpte, dom var så sköna men det hade blivit lite tomt i plånboken så kanske var tur.
På den tredje bilden står lilla Jennis och rockar loss på trummorna på Rockband, sjukt roligt spel alltså!
Fjärde, mina nystylade skor och "verktygen" Jag är såå påhittig. Och femte är resultatet. Helt okej pjux för 49kr alltså!

Känner mig nöjd med dagen, har till och med hunnit bada med tända ljus och musik idag! Blir nog sängen snart skulle jag tro! Puss i ljumsken!

Kommentarer
Postat av: Y

Men! Eliiin, vad har du haft för värsta superdagen då? Jag har typ... svettats och pluggat Body Jam (dvs ännu mer svett). Åh, jag vill också shoppa ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0