Konstiga människor

Det är konstigt hur vissa människor förändras.
Hur man först han spendera nästan varje natt med den i ca en månads tid sen kan man knapp hälsa på affären när man möts. Anledningen vet jag ju, eller kan inte tänka mig. Efter som den gav mig ett antal ONDA mördar blickar" you know what i´m talking about!. Ännu roligare är det ju att personen /personerna i fråga måste ta omvägar i affären för att inte gå bakom oss eller bredvid. Helt sjukt kanske. Toffel toffel toffel! haha
Nej jag tycker faktiskt hela situationen egentligen är ganska komisk, eller sorglig kanske till och med.


Skönt blev nyss en promenad med Linda:) riktigt skönt faktiskt.

lagom kallt!:D tänkte ta en dusch snart, eller ett bad vem vet:D haha

plask plask:D


Kommentarer
Postat av: frida

Haha, det där är lite kul, för istället för att bara hälsa och vara lite små kort. Förstorar killen upp det hela om han tar omvägar osv. Ja menar säga hej, kan inte vara så farligt. Fjantigare kille får man ju leta efter:P

2008-10-29 @ 18:38:23
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0