Johanna saved my day

Som ni såg förut så höll jag på att deppa ihop av uttråkighet.
Men "plötsligt händer det" Johanna räddade min dag med en taco+filmkväll:)
Så pälsmössan åkte på och jag tog mig hem till Johanna och Calle. Blev lite gossipgirl där och sedan åkte mössan på igen för nu skulle det inhandlas taco. For till willys och handlade, hemma igen blev det gnabb mellan J och C om disken så jag flikade in och tog hand om KAOSEN, det var 7 liter disk, nudlar och lime överallt men jag fixade det.

Och jag kom på att jag har tvångstankar, jag klarar inte av att veta att spisen i de huset/lägenheten jag är i är äcklig. Det börjar klia i fingrarna på mig och jag måste bara ta bort det! Så jag tänkte göra det när jag hade diskat färdigt:P
Men det fick jag tydligen inte för Calle, han skickade ut mig i vardagsrummet..men som jag sa "tvångstankar" så när han inte syntes till sprang jag dit och tog bort det. Jag hann NÄSTAN ta bort det innan han kom på mig. Jag fick lite spö men spisen var ren och jag hade fått sinnesro så slutet gott allting gott!:D

Denna söndag blev inte så illa ändå när man tänker efter och snart blir det some cuddle so I´m happy:)

"xoxo liongirl"
skämtosido;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0