I´m a good girl...today!

Yes jag klarade av dagens "måste" jag låg precis i badet i över en timma och läste ut det där jevla häftet. Höll verkligen på att somna under villa texter. Just nu känns det som att jag inte kommer ett skit av det jag läst men jag tror nog att man behöver sova lite på det!
Precis när jag hade läst klart låste mamma upp dörren och sa  - Fan har du dött där inne eller?!. Kanske ett tecken på att man badat lite vääl länge. Vattnet var kokhett från början och när jag klev upp var det nästan kallt liksom.
Funderar på att kanske skriva lite på min artikel så att jag har lite att jobba med i morgon på lektionen och bolla lite ideér med Monica. hmhmhm..

Juste personen som ringde och gjorde mig förvånad i lördag fortsatte att förvåna även idag..Kors i taket.
- "allt och inget" aa måttligt förvånad.

Måste även prova morgondagens outfit och KANSKE bestämma mig för att par skor så att inte dagens i-landsproblem upprepas. yepp yepp dags att röra på denna söta lilla röv nu.

Tjena tjena,snebena!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0