Hard work work!

Kan iofs kanske inte kalla mitt jobb "hard" det är riktigt slakt faktiskt. Nu är det inte är jul dvs. Under julen är det riktigt mycket folk där och tempot ligger jeevligt högt. Jag kommer ihåg från förra året, efter jobbet var jag typ tvungen att lägga mig i sängen och bara varva ner för att jag var så sjukt stressad. Alla tankar och allting gick i 180 i säkert en timma efter. magsår?:P

Well well, sitter här med min lilla smoothie, jordgubbar, bananer och müsli blev det idag. Jag tänkte bara meddela till dom som inte vet att när man mixar frusta jordgubbar så låter det som att det ligger stenar i mixern. Helt sjukt, låter som att mixern ska gå sönder!
Är faktiskt ganska trött idag måste jag säga, somnade ganska snabbt igår men klockan var iofs 3 typ.

Jag har kommit på mig själv att jag har någon konstig fix idé när det gäller min väckarklocka.
Jag måste ställa den så att jag kan snooza minst 2 ggr OCH ställa den så att när jag väl snoozar dom två ggrna så är klockan prick någonting. Alltså exakt 9 eller 10 över eller kvart över osv.
Jag vägrar kliva ur sängen om klockan stannar på 08.57, no way in hell att jag förlorar tre minuter bara för att den där jevla snoozen är NIO minuter. Varför inte TIO liksom?
Så idag stod min klocka på 08.42 - jag är knas

Hela dagen är oplanerad om man inte räknar med de fyra timmar som jag jobbar.
Så jag är öppen för förslag - Call me!;) HAHA
Nu blir det borstning av tänder och pillefix:P
Tjingtjong banankartong!



Lite knasiga och trasiga
É vårt trasdocksgäng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0