En schysst dag MEN med regn!

Japps dagen börjar rätt schysst, trevligt, roligt you name it.!
Fick skjuts till skolan, dock en timma sent, fast är ju bättre än vissa andra iaf;) haha
Massa planering inför dagisshowen bara:) Vi börjar få ihop detta minsann!

Trumlektion idag också, off-beat kör vi nu. Usch höll på att deppa ihop i början när jag inte kunde. Men det lossnade tillslut och vänsterfoten började gå på lite halv autopilot som magistern så fiffigt sa!
Kunde inte göra ett skvatt idag på svenskan eftersom jag hade glömt mina nycklar, spö av monica! Men det fick gå iaf.

Regnat har det gjort hela dagen också, tur att människor i min omgivning har bil. Åkte från musikhuset med Kristian, upp till musikhuset med trum-majen och sedan hem från skolan man mamma. -  Massa guldstjärnor till er!
Idag blir det slakt skulle jag tro, lite glutta tv, kanske göra mamma glad och städa lite. Måste duscha har känt mig aningen dirty idag i skolan (he he)

I morgon är det skolfoto också, tänkte kirra lockar minsann! Har jag aldrig haft tror jag, på skolkortet menar jag då såklart. Vårt kort kommer blir grymt:) Jennisen kom på en as bra skylt också.Klockers.
Men nu blir det Kaaanske lite upplockning av kläder.
Tjillevippen:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0