berra is the woman!

jag har gjort mitt youtubeklipp debut nu på inlägget innan!
Berra hjälpte mig nyss värsta bra:D

Jag gjorde precis klart alla uppgifter som man skulle ha klart denna veckan.
Jag är verkligen grym på det här med bokföring!

Jag är otroligt lurkig idag må jag säga, var äckelvarmt uppe i musikhuset och körde nått stört jobbigt trumkomp på låten vi lirade, så jag är äcklig nu igen!.
 Vi lärde oss I´m just a girl -  No doubt! Riktigt skön låt.



Lyssna och njut ;)

Ska snart bika hemåt, men jag och berra tog precis en trip till lotta och köpte onyttigheter.Så blir kvar en liten stund till!
Shit jag kommer inte ur mina sockervanor! Damit!
Kläckte ur mig en kommentar som tydligen var rolig, hörde lite garv här runt omkring mig
Öppnade min lärre och sa "yeah make me fat!"

Nu ska jag kolla om någon har uppdaterat sin blogg

Tjoho skridsko! 

Kommentarer
Postat av: Ribbs

i'm tha womann!

2008-10-15 @ 14:15:39
URL: http://rebbas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0