A very good day with JJ

Aa verkligen, johanna plockade upp mig runt 3, vi gled iväg till sorunda för att hämta lite grejer hemma hos Johannas föräldrar. Var där en stund, kramade på Johannas mamma lite:)
Efter det blev det lite gymma, riktigt trevligt måste jag säga, första gången jag gymmar seriöst:P Hehe Får vi se om jag har träningsverk i morrn. Dirket efter träning bar det av till estöthaien men vi ångrade oss och åkte till Kina resturangen istället för det var så mycket folk. Där blev det "fyla små lättel" to go:)
Svullade i oss det hemma hos Johanna och Calle och sedan bar det iväg i lilla blå igen för nu skulle det solas:)

Efter lite slagsmål med växelmaskinen så hoppade vi in i varsitt ufo och framkallade lite hudcancer:) Yeeah.
Sedan tog lilla blå mig hem, jag slängde mig i duschen och snart bär det av ut till sorunda igen. Ska bli film maraton med Bill och Bull:) (Robin och Kristian) Dom kommer till och med och hämtar mig, är dom inte för gulliga va.
Det är tydligen strömavbrott där ute i skogen så får väl se om det blir nå film annars får vi berätta spökhistoier:D

I morgon är det nått snack om bio kanske med JOhanna och lillasyster. Ingenting planerat men kan bli så.
Måste verkligen bestämma mig för vad jag ska göra på Halloween alltså.
Oj oj nu ringer taxin här:)
Tjingeling:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0