Walking in my winter wonderland

Alltså det härligaste men den första snön är när man tar det första steget utanför dörren.
Ni vet när det knastrar sådär mysigt under skon!!
Precis så var det i morse:D Blev alldeles lycklig faktiskt:D

Bokföringsprov idag då första lektionen då, kändes faktiskt bra. Undrar om vi får reda på resultatet i morrn:D
Blev lite repning av julmedly idag också, åå det kommer bli så braaa:D As nöjd med min låt!
Sedan när skolan var slut stannade jag kvar och övade lite drums:)
Jag valde faktiskt att promenera hem idag, det var faktiskt helt perfekt. Det har precis slutat snöa och det blåste nästan ingenting. Sedan när jag kom ner mot villagatan så hörde jag barnskrik och såg sedan ett gäng pulkaåkare i backen en bit bort. Då spred sig den där lyckliga känslan i hela kroppen igen:D Jag blev såå glaaad och gick o log hela vägen hem:D

Hann vara hemma en stund innan Linda smsade och ville ha ner mig på stan för en fika. Och så blev det! Myspys
Stackars lilla niklas hittade ingen att fika med ! Sa ju att du fick fika med oss juu:D
Blev bjuden på middag hos familjen sundlöf sedan. Tackar så mycket:D
Fick sedan med mig Linda hem för städning av min garderob:D Även det tackar jag för!
Klev precis ur en varm och skön dusch, blir nog sova snart:D
En heldag i musikhuset väntar i morgon:D AAAAAZZMM haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0