Varför?

Fattar inte, blir alltid krig mellan mig och anonyma männsikor..förstår inte?
Jag förstår inte vad du får ut av att påpeka att du inte tycker att jag ska vinna.
Det jag menade med "rädd för mig" var att du inte vågar stå för vad du tycker.
Vilket är svagt, riktigt svagt.
Men som du själv säger   "höjer det din självkänsla eller?"
För faktum är att jag faktiskt får höra var och varanna dag här att jag borde vinna eftersom jag tydligen ser bäst ut och hade bäst presentation! Inte bara från mina nära och kära, folk jag inte ens känner säger det till mig.
Så om ditt mål med det hela var att få mig typ ledsen/arg/ upprörd så misslyckades du.
Som sagt det är helt upp till dig vem du röstar på.
Men snälla lägg din energi på något vettit, kanske rösta på den du vill ska vinna och säga det till den personen.

Over and out! Peace

Kommentarer
Postat av: Anonym

hur gamla är ni?

2008-11-24 @ 22:55:05
Postat av: Elin

En till anonyming!

2008-11-24 @ 23:11:27
Postat av: Anonym

hahaha EEEELIN! nu ska jag inte skämta mer.. Det är din kära vän som skojjar lite med dig ;) vem kommer du aldrig få reda på. hihi :D

2008-11-25 @ 11:37:48
Postat av: Anonym

Hej du, bara för att vissa människor inte säger saker till ditt ansikte så betyder det inte att man står bakom dig, hur skulle man kunna stå emot ditt ansikte när man ändå inte vet vart du tittar?

och gällande Lucia, nynäs kanske borde ha en representant som vet hur man beter sig. Ganska tydligt att det inte är du, innan du klagar på att andra människor kan säga att de inte tycker om dig kanske du ska tänka på varför. Det finns ganska många anledningar kan man ju säga, tror inte att någon har missat det.

2008-11-25 @ 13:02:24
Postat av: Anonym

jag undrar bara hur gamla ni är för denna luciadiskussion känns lite mellanstadienivå.

2008-11-25 @ 18:31:17
Postat av: Anonym

hur känns det egentligen att va så avundsjuk som du,lilla anonyma människa,är?!!när du har åldern inne får du oxå ställa upp som luciakandidat.men som sagt:hur känns det att va så avis att man inte kan hålla tyst ens en gång???!

2008-11-26 @ 17:30:55
Postat av: Anonym

om det senaste är syftat till mig, dvs. jag som frågade hur gamla alla inblandade var? då kan jag glatt meddela att jag är för gammal för att få vara luciakandidat. men efter att ha läst allt här så vet man fan inte ens om man vill vara. det är ju pinsamt!

2008-11-27 @ 10:00:59
Postat av: Anonym

nej jag menade den som klagar på elins beteende och utseende.den anonymingen ska verkligen ställa upp nästa år så alla får se den skönheten som vet hur man beter sej. Jag väntar med spänning på underverket.

2008-11-27 @ 20:46:55
Postat av: YVANNA ÄR I ALLA FALL MITT NAMN (era anonyma mesar)

Okej, det är inte ofta jag blir arg eller irriterad men FY FAN, ALLA IDIOTER! Elin du är en toppentjej, supergo och rolig. Hoppas verkligen att du vet det!

Jag blir så trött på sånt här.. känns lite BlondinBella-påhopp-drama-light.. ja, Nynäs-style!

Fi fan, orka orka orka! Tråkiga påhopp och taskiga kommentarer kan vi vara utan, det är bara så otroligt tråkigt och helt onödigt.

Och herregud, alla anonyma fegisar, om ni stör er så jääkla mycket.. Gå inte in här då!! Hur svårt kan det verkligen vara!?

Blir ni provocerade eller whatever, strunta i att gå in och läsa och kolla.



Puss på dig Elin. Jag tycker att du är toppen!!



Kram YVANNA

2008-11-29 @ 15:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0