The ex effect

Det blev en lite spännande dag igår..gick hem till Timmy och Sara igår igen. Var trött när jag kom dit, började dricka lite rödvin blev as tung i huvet igen:P uschi men men.
Rätt slak kväll bara, lugn och bra. Tills två personer dyker upp, alltså jag trodde faktiskt inte att jag brydde mig men just när jag såg aa henne så bara sjönk mitt humör jag ville bara gå hem, det kändes verkligen botten. Som tur var var klockan nära utgång för de andra så jag behövde inte stå ut så länge. Kände mig riktigt fånig, jag tittade inte henne i ögonen in gång, måste framstått som en otrevlig bitch typ. Men det blir väl så..

Ett samtal var inbokat klockan 03.00 men personen i fråga blev typ sne när han ringde och jag satt hemma hos Freddan och snackade skit.Var inte meningen att jag skulle stanna så länge men det bara blev så, freddan var nöjd över sällskap och jag blev på bättre humör i och med att Freddan är typ den skönaste killen i hela nynäs:) Han får en på bra humör minsann:) Och det var precis vad jag behövde efter den nedgången..usch!

Idag blir det middag/lunch typ hos Farmor eftersom det är farsdag. Mm jag längtar, man får alltid god mat hos farmor.
Och hon är sötast i världen också, hon håller på att sticka en jääättefin kofta till mig:D Den kommer bli så fiin:D:D
Är lite seg faktiskt, uschi

Jag hade iaf en jättekul kväll med Freddan, länge sen man skrattade så mycket alltså
Måste skriva ner lite roliga grejer:D

- kött fiifan:D (sean banan)
- Jag er en man som älskar muuus (sean banan)
- Hej jag heter Fredrik jag tappade min snus men jag låtsas som att Elin inte såg och pratar vidare:P hahaha
- Hälsa att hon är en mosbricka!
- Alltså jag tror fan att jag fått ett smalben! haha (myggbett pååå smalbenet menade freddan)
- Jaa men fick ju vänner under komfrimationen (det var jag som var nörden där)

Nej Freddan är en riktigt stjärna alltså:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0