Softkväll med Kim:)

Yes blev en riktigt slappokväll med Kim igår faktiskt. Från ingen stans  bjöd han ut mig. Om man kan formulera sig så:D haha. Desscode: Mjukisbyxor. Han plockade upp mig i röda faran och vi rullade hem till hans krypin. Det bjöds inte på några choklad fingrar denna gång men popcorn blev det iaf:)
Vi drog igång Pineapple Express efter mycket krångel (sorry mitt fel)

1. Jag kunde inte välja film
2. När jag hade valt så ville jag har undertext,
3. Kim fixade men på nått vänster så blev det på spanska (skratt)
4. Han fick sedan ner en engelsk men den ploppade bara upp lite ibland och med fel textrader
5. Så tillslut så sket vi i undertexten och tittade på filmen utan:D haha

När filmen var slut så var båda sådär lagom pigga så vi drog igång lite soft musik och slumrade in.
Vid halv 2 ringde min telefon, vaknade till lite smått och undrade vad tusan det var som lät. Aa det var lilla K som hade ringt. Somnade antagligen om på 2 röda eftersom jag sedan vaknade vid 8 med telefonen i handen:P haha
När vi insåg att klockan var 8 så slockande vi båda igen och vaknade vid 11-halv 12. Älskar det där med att ligga i sängen och känna att man bara kan somna om 100 ggr:D Riktigt skönt.
Men när klockan närmade sig ett kände jag att det var dags att pallra sig hem.
En tanke slog då Kim, jag hade inte rest mig ur sängen sen jag kom dit. Jag hade kommit dit och dirket slängt mig i sängen. Kim hade sedan kirrar popcorn, blandat saft åt mig, försökt fixa undertext, släppt ut och in katten några ggr:P haha och jag o mitt feta arsle hade bara legat där som en liten tjockis:D hahah rätt komiskt.

Nu tog jag och mamms nyss en liten shoppingrunda, först lidl, sen willys och sist Kvantum. Jag inhandlade min lilla efterlängtade ben&jerry´s burk. Följde Lindas rekomendation och tog Half Baked så vi får se om hon hade rätt :)
Ska slänga mig i ett bad också snart. Med lite glass kanske? HHMM där sa jag nått:D spännande.
Skola i morrn också uschi wellwell...ÅÅÅ på tisdag blir det spännande:D Håll utkik i nynäsposten alla pluttisar:D

See yah:D Puss

Kommentarer
Postat av: frida

Ben&jerry ååh va sugen jag blev nu!

hahahaha lätt att vi måste göra en sånn video! Vi borde faktist ses snart tycker jag. Jag kan alltid komma upp till dig annars:)

2008-11-16 @ 16:30:12
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: frida

Ben&jerry ååh va sugen jag blev nu!

hahahaha lätt att vi måste göra en sånn video! Vi borde faktist ses snart tycker jag. Jag kan alltid komma upp till dig annars:)

2008-11-16 @ 16:30:59
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: frida

JA LÄTT SOM EN PLÄTT ATT VI SKA DE!:)

Haha fatta vilken kul grej, vi borde faktist ta och ses snart tycker jag. Jag kan komma till stockholm eller så kommer du hit;)

2008-11-16 @ 16:34:17
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0