Shoppa hejvilt!

Nu har jag shoppat lite mer julklappar, på nätet:D
Jevlar vad bekvämt det var. klick klick klick bara:)
Sedan så fick jag även klicka i lite grejer till mig också som jag får till födelsedagen och julklapp:D Wiie
Mamma gjorde mig även grymt nyfiken "du kommer nog få det störta paketet på julen..eller om det blir till födelsedagen:P
JAHA...helvete vad nyfiken jag blev:P

Idag blir det snart bad och sen mat och efter det lite övningsköra:P har inte vågat nu när det varit snö:P Pissläskigt ju!
Undrar vad som sker ikväll..hm?
Inget allt för vilt vill inte gärna vara sliten i morrn då man ska bli presenterad:D

Nej gottfolk, bada var det va:D
Tjingelipling:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0