Ryssen med hjälmen:D

Klev upp vid 10 i morse och fixade med musiken på min tele:D Det blev nice.
Och efter en predikan av mamma om ficktjuvar så hoppade jag på tåget.

Hade fin utsikt hela vägen, en riktigt stilg man och hans vän hoppade på tåget. 
Han var nästan sådär för stilig:D
Jag hade såklart berättat för Natalie om detta och sen när vi var framme vid centralen gick jag försiktigt bakom dom och snackade med Natalie i tele och meddelade att dom gick framför eftersom hon väntade vid burger king. När vi var framme frågade hon "vart är dom da?" och jag smidigt som jag är börjar råå peka:D HAHA måste sett skoj ut!

Det blev lurre på BK och sedan började springet i affärer:)
Blev en liten julis till pappa, brorsorna och Ebba.
Sen råkade det ju såklart smyga ner sig lite saker till mig också. En mössa, vantar och ögonskuggor:) oops..
När vi kände oss redo för att sluta shoppa begav vi oss hem till Natalie. Där blev det först rundtur i huset(efter lite tjat under gårdagen) och sedan bjöds det på te. Tre koppar för min del vilket resulterade i att jag satt och var sjuuuukt kissnödig på tåget.
Fick som tur var sällskap av Alexandra en bit. Mycket trevligt:)

Juste måste ju bara nämna att jag fick en ganska ehm aa "rolig" kommentar av tre ca 14-15 åriga killar när jag kom på perongen vid kallhäll. "ursäkta har du cigg?" Ehm nej jag röker inte svarade jag och fortsatte gå. 3 sek senare skriker en av killarna "Har du en fitta??" då vände jag mig om och bara stirrade på honom och sedan gick igen..Vad ska man säga liksom? Nää jag har snopp? nej fy fan haha roliga ungdomar!

Väl hemma igen slängde jag mig in på toan och kände mig sedan otroligt lättad(släppte ut allt te):P YES I MADE IT!
Satte mig sedan vid datorn, då skrev lilla Alex och frågade om jag kunde sällskapa till kvantum. Tjaa varför inte tänkte jag!
Vi knatade dit, han köpte chips och loka. När vi kom till korsningen där vi skulle skiljas avslöjade han baktanken med det hela. Han ville ha sällskap under en film. Tjaa jag hade ju inge bättre för mig så vi knatade hem till honom.
Kurade ner oss i soffan med varsin filt och satte igång Brave heart. Som vanligt kan han inte hålla mun så man missade ju typ hela början av filmen. Han kom då in på sin barndom, eller sin barndoms frilla rättare sagt. Som alla andra pojkar så hade han pottfrilla, grejen var dock att han tydligen hade så tjockt hår så att det såg ut som en hjälm. Och jag med min livliga fantasi fick ju upp värsta bilden i huvudet och kunde inte sluta garva:D HAHA

Iaf denna film var sjukt jävla lång, min hjärna pallar inte med sånt så jag tror jag somnade och sov i typ en halvtimma eller nått:P haha men men så kan det gå:P Well well, rätt skön fredagskväll:)

Måste tacka Natalie för en jättetrevlig och mysig dag:D
Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0