Paketöppning och snälla pensionärer:D

Min lilla mamma opererade sin handled idag, hon har haft nått knas så att handen domnar. Detta fel har ett namn men jag kommer inte alls ihåg vad det heter. Så eftersom jag är en sån gullig dotter så köpte jag en blomma till henne. Eller en krukväxt, miniros hette den och så köpte jag en fin kruka till :) Hon blev jätteglad:)
Men det var innan det de snälla pensionärerna kommer in.

Jag hade valt blomma och kruka och ställte mig i kön, framför mig står det två gubbar, en som hade lastat upp alla sina varor på banden och en som hade lite grejer i en korg.
Så säger gubben med korgen
"nämen har du bara den där lilla blomman" Aa sa jag då
"men smit före mig då da:)"Vaa åå nää vad gulligt taaack sa jag
och såg förmodligen väldigt snäll och söt ut så när jag väl hade gått om den gubben sa gubben med alla varor på bandet samma sak. Så precis innan kassörskan skulle börja blippa in hans varor smet jag före. Riktigt gulliga gubbar,  jag blev jätteglad. Gamla människor kan verkligen vara söta. Sen finns det såklart tjurkärringar och gringubbar också. Men dessa söta gubbar var minsann hyggliga!:) En dagens ros till dom!:D

Tusan det var nått jag satt och tänkte på idag som jag skulle blogga om, undrar vad det var för nått.
Well well kanske kommer på det sen. Kvällen är oplanerad, funderar på en trip till solarieöarna:D


"Hur lång är den här tröjan egentligen?!?"
"Det är en body"
"Ahaa men hur fan kommer man in i den?!"
"Det är knappar mellan benen"
"aaahaa"
             .......................

"hihi Paketöppning! :D:D"



Kommentarer
Postat av: Mister EX

Har så svårt att förstå varför jag fick för mig att gå in här och läsa runt lite.... Står juh inge kul alls:P =)

2008-11-08 @ 09:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0