Oj oj här händer det grejer!

Nu är det äntligen tisdag och dags att avslöja min lilla hemlighet..som det flesta vet nu:)
Lilla mammsen anmälde mig som luciakandidat och jag kom med blad det 7 utvalda:D
Så nu är jag sött i lilla nynäsposten som luciakandidat 1!


1.Elin Ahlfors
Två dagar efter luciafirandet fyller Elin 18 år.
Hon tycker att bostadsorten Nynäshamn är
mysig på sommaren, men att den ligger lite
för längt från Stockholm. På stans gymna-
sium läser hon estetprogrammet med musik
som inriktining. På fritiden jobbar hon extra
i leksaksaffär, när hon inte umgås med vän-
nerna eller ägnar sig åt att dansa. Drömyrket
finns i modebranschen, kanske som stylist.
Elin beskriver sig själv som sprudlande,
knasig och omtänksam. Hon hoppas på att
bli Nynäshamns lucia för att sprida glädje
och ljus på hemmaplan, och samtidigt få ett
härligt minne för livet på köpet.


Mina konkurenter!

Se till att rösta nu, antingen skickar du in den lilla röstgrejen som finns i tidningen
Eller smsa NHP LUCIA+1  till 72680 (kostar 10 spänn)
Eller (http://nhp.se/marknad/lucia2008)


Jahaja i morse blev man väckt av Cattas stämma som löd "VOTE FOR ELIN!!"
Jaha godmorgon på dig du lilla Catarina:D haha
Ska snart slänga i mig lite frulle och sedan ta mig till skolan på någon vis:)
Bussen kanske? hmm mammsen sover:D
Well well time for breakfost!

Juste besöksantalet har nu stigit till 36 st:P uh

Kommentarer
Postat av: din värmlänning;)

Hihihi! Du ska vinna;)

2008-11-20 @ 12:02:06
URL: http://www.fridahelaveckan.bloggse
Postat av: Anonym

du ska INTE vinna.

2008-11-23 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0