Människor överraskar en ibland

Uppmärksamhet är iaf någonting om kommer automatiskt i den här hela grejer med Lucia.

Folk idag på leksaksaffären påpekade att dom hade sett mig i tidningen och att jag var så himla söt.(äldre människor)
Min kollegas son kom in och berättade att han minsann hade röstat på mig, när jag sedan var på väg hem mötte jag först mina grannar Tommy och Gun ( dom har en tendens att vara en aning tjuriga) men nu var Gunn så glad och sa att han inte brukade rösta men att hon hade gjort det nu:D haha
Och inte nog med det så mötte jag min gamla lärare Ingegärd här upp på området. Av henne fick jag världens kram och så sa hon att hon och hennes gubbe hade röstat båda två.

Så söta alla människor är:) Till och med dom som inte brukar vara det:) Det är sånt som gör en riktigt glad hela dagen:D
Wiie:D Kom som sagt precis hem från jobbet.
Ska snart slänga mig i duschen tänkte jag. Sedan blir det kanske studio lek md Catta och Anderas. Catta har någn fotouppgift i skolan och hon ville ha med mig tydligen:D Mycket skoj!

Juste hittade en ny Ben & Jerry´s burk i frysen Strawberry cheesecake:D. Mamma hade käkat upp min andra och köp en ny:) Hur söt är inte hon då?:D

Puss o mys

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0