Mååndag?!?

Känns just nu verkligen inte som måndag. Helt sjukt men måndag It IS!
Bokföringen idag gick kanoners, började bokföra på datorn. Mycket bekvämt:D
Och gissa vad, när man sedan skulle kolla om årets resultat stämde var det bara JAG som hade fått rätt siffror:P
Lite stolt man blev då. Även fast det visade sig att jag hade bokfört på fel sida en gång och använt fel konto en annan gång:P men HA tji fick alla andra:D

Jag är pissorolig för gemuprovet i morgon. Uschii
Var med på kör B idag också, mysigt med massa jullåtar:D
Fick skjuts av Jennisen hem också, vilken lyx alltså. Vi svängde förbi shell för att kirra rengöringsgucka till insidan av framrutan. Vi köpte nå typ förpackning med 4 olika dukar, två till vindrutan (en blöt och en torr) en till instrumentbrädan och en för händerna. Vet inte riktigt vad jag skulle vilja sätta för betyg på den men inte speciellt högt iaf:P

Well well, äntligen hemkommen till mitt oroligt skita rum. Det ser verkligen ut som crap nu. Jag tände inte ens lampan när jag kom in för att jag ville slippa se allt junk! uschi I´m discusting!
Men idag måste jag verkligen ta tag i det. Kanske får göra som Freddan, dra igång as bra musik och knäcka en öl?
Neej det kan jag ju inte göra. Jag tänkte därimot försöka skissa upp min tanke till tatuerning på mig själv idag om jag får tid över:D Kan bli spännande.


Jag och Gustav..äsch varför städa när man kan lägga allt på hög? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0