Julmust är bra grejer

Att simma var faktiskt riktigt skönt, precis lika skönt som jag mindes det.
Man kommer in i den "andra andningen" direkt tycker jag, jag kan simma hur länge som helst!
Juuuste Johan jobbade där (som jag umgick med när jag var med micke) Kul att se han faktiskt:D
Men men Riktigt kallt var det minsann när stapplade ut därifrån, blöt i håret, inga vantar mössa eller halsduk.
Mycket dumt av mig alltså !
Väl hemma slängde jag i mig lite thaisoppa, smakade MUMMA:D
Sedan blev det samtal med lilla förkylda Natalie, det blev en eventuellt träff bestämd på fredag. KOlla in lite julklappar o så. Då ska jag minsann ta på mig vaaarma kläder!!

Sedan bestämde jag mig för att ringa och störa Freddan (mosbrickan) lite i hans lediga dag.
Det blev inte mindre än ett 2 timmar långt samtal. Den mannen har mycket att säga alltså, mycket tankar om saker och ting. Kommer få många nya synvinklar på livet om jag fortsätter prata och umgås med honom!
Haha han berättade en liten dryg kommentar som han hade. Först spelar man as intresserad i vad den man pratar med har att säga sen så säger man vid något bra tillfälle "eehm ne gå hem" haha så jevla klockrent
Och det tror ni inte att jag får in en perfekt sån kommentar.
"helvete Elin där fick du fan till det, 1-0 till dig The game is so FUCKING OOON!!!" 
Sedan har jag även lovat att döpa om honom till mosbrickan i min tele eftersom han tyckte att Fredrik Sjödin var för tråkigt och han ville tydligen vara unik! Självklart går man ju med på det snäll som man är.

Till dagens rubirk kanske. Julmust! Aa det är ju verkligen så sjukt gott. Blev alldeles överlycklig när jag hittade en flarra i kylskåpet här om dagen. Och som beräknat så var den slut redan dagen efter,
Men nu hade mamma köpt ett 4pack så nu har vi på lager.

Meningslöst babbel jag lägger mig i sängen istället!
Puss o kram:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0