Into the blue = funderinngar över att bli lesbisk

Blev en soffkväll med K igår kväll..efter lite tvivel från hans sida haha även fast han både fredag och lördag velat ses.:D

Jag: Ha, hade du lust att ses ikväll eller?
K: Vetifan om jag orkar alltså, vi får se jag ringer dig sen.
Jag: Aa sure gör det!
3 minuter senare ringer telen igen
Jag: Aha så snart!
K:Aa, vill du komma hit?:D

Haha lite gölli ändå:P hahah
Gick ju en hel del filmer på tvn igår runt 21.00. Vi valde into the blue, riktigt härlig film och jag kände ännu mer för den nu eftersom jag dök i egypten:D Gaah skulle ju vara grymt kul att hitta sånt där och undersöka. Dock utan alla hajar TACK!
Det komiska med denna kväll var att både jag och K satt och dräglade över Jessica Alba. Över hennes söta nuna och hennes sjukt heta kropp. GE MIG! Tankarna om att bli lesbisk for genom huvudet. Jag hade inte bangar på att få hånglas lite med henne. Mums ;) haha

Bokföringen idag gick som vanligt som smort:D Jag är fortfarande grym och tycker att det är förbluffande kul:D
Resten av dagen har varit som vanligt, vi skev om texten på en jullåt eller aa jag bidrog bara med några meningar men iaf:D haha Just nu är det matlagning som sker. Efter shoppingen med mamma så blev jag sugen på palsternacka och bestämde mig nu för att göra helstekt fläskfilé men ungsbakade rotfrukter:D MUMS blir fin fin matlåda tills i morrn också:D Mamma var med o coachade som vanligt:D haha
Ser ut att bli riktigt gott iaf, kanske ska bli kock?  haha



Stålgrejen är proffsigt nog en termometer:D
Och som sagt mamma var med och coachade,därav hennes hand.
Hon har övat in formen på handen och la till "the food rocks" med knackig engelska!
Great morsan, Great!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0