If I were a boy..

Det har jag också tänk på många ggr. Tänk om man skulle få vara kille för iaf en dag. Lite man skulle utforska då:D
Okej jag ska vara ärlig och absolut inte rumsren. Jag skulle definitivt ha sex, lite bra att veta hur det känns för killen. Man kan ju se det som reserch för ett bättre sexliv i framtiden. Haha:D
Och det är nästan så man skulle vilja prova på en redig pungspark, också som reserch för att sedan kunna känna medlidande eller skadeglädje beroende på hur känslan visar sig:P
Att kliva upp på morgonen, dra på mig vad jag ville och bara skita i sminket. Men jag skulle absolut fixa en schysst frilla och ett par snygga skor. That´s what its all about!

Okej riktigt flummiga tankar. Det var Beyonces jevla låt  If I were a Boy som satte igång hjärnkontoret på mig. Kanske kan skylla det på Sara som skickade den? Tss näee:)^^

Tror Linda kommer förbi på en fika sen, man får väl iaf hoppas.

Imorgon, imorgon imorgon!:D

Kommentarer
Postat av: Frida din älsklings värmlänning

Jag har oxå tänk sådär, om man skulle vara kille för en dag!:) Jättebra låt dessutom!



Hahaha Jessica är riktigt het, men Paul är snäppet vassare;P. Händer imorgon?:O

2008-11-17 @ 18:46:25
URL: http://fridahelaveckan.blogg.se/
Postat av: Y

Haha, hur bra som helst. Jag fattar inte varför killar ser så jevla bra utan smink, när man själv ser ut som ett arsel.. suck suck ;)

Postat av: S

hahah :D skyll inte på mig inte :D jag vet att du tänkt på detta sen du var plutte liten! ;D

2008-11-18 @ 17:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0