Helt oliiidligt TRÅKIGT!

Detta har varit den tråkigaste dagen på länge. Som jag nämde så åkte vi till Operahuset idag. Någon form av studiebesök skulle jag vilja kalla det. Vi fick kolla lite bakom kulisserna(vilket var ganska coolt faktiskt) och sedan fick vi se ett typ genrep eller liknande. Alltså jag förstår inte hur folk kan vilja betala för det där, klassisk musik och sedan balett typ, Skit tråkigt verkligen! USCH!
Lunchen var iaf god, jag hade gjort tonfisksallad:D

Kom hem vid halv fem, då slängde jag mig i badet och mös med en bok och äppelklyftor:D
Så nu är jag peelad och väldigt len:D skönt!

Kvällen återstår att se!:D haha

Kommentarer
Postat av: A

Ofta du hatar mig. You loooooooove me.

You waaaaaaaaaaant me.

You wanna kiss me and maaaarry me.



;D Ses snart skruttis

2008-11-04 @ 18:41:55
URL: http://brunettens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0