Halloween

Jag var lagom poppis igår när halloween förberedelserna var i full gång:P
Först ringde Johanna "Eeeelin jag måste ha hjälp med håret kan inte locka"
Så hon gled hit, sedan ringde även Catta "Elin kan du hjälpa mig och Andreas med det sista sminket"
Men det hade jag tyvärr inte tid med, skulle fixa johannas hår och sedan dra till Linda. JOhannas hår blev iaf jättefint:)

Hemma hos Linda blev man bjuden på supergod gulash soppa och ett glas rött:)
Sedan började fixningen, håret skulle sprayas svart, nyllet blev vitt, läpparna målades små och röda.
Jag vad Geisha!:D Vi promenerade sedan upp till matildas lokal, satt där ganska länge utan musik för det hade matilda glömt bort att man behövde ha:P hahah:D
Folket började rulla in runt 10, mycket trevligt:) Det låg vissa agrissioner (?) i luften. Lite tråkigt men jag höll dom i byxlinjen, puttade runt hört och agerade PeaceMaker:P hahaha Men lilla Linus kom sedan med en blodig han. Jahapp tänkte jag, in med han på toan och tvättade och gjorde rent! "du e bra snäll Elin" aa det är jag minsann.

När det sedan skulle kirras taxi var det min pappa som var snäll. Jag stod ute med Linus och två grabbs till och ringde taxi men det skulle ta en halvtimma och Linus stackaren frös så sjukt mycket så jag ringde pappa och så kom han flygandes. Skjutsade grabbarna till telen och mig hem:)
Jag slägde mig då i duschen, det var svart färg överallt i hela badkaret:P hahaha
Men det var en kul kväll, mycket kul folk:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0