Fullfart genom staden:D

Blev som sagt en liten presentation av alla kandidater idag nere i centrum:)
Anderas som mannen hette som presenterade oss frågade lite saker. Men första presentation lät typ såhär
Andreas: Hur gammal är du? Jag: 17 snart 18!:)
Andreas: Vad vill du bli när du blir stor? Jag: Tjaa eftersom man går på estetprogrammet kanske man ska bli rockstjärna! (hehe) Andreas: Så bra då kan du komma och jobba med mig sen då:D haha
Lustig prick den där alltså!
Nu är det bara en vecka kvar tills man får veta vem som blir lucia :) Ska bli så mysigt att få lussa på ålderdoms hem och sjukhus och så:D Dom blir så glada!

Var även en liten julmarknad, så jag kirrade ännu en julklapp:) hihi
Sedan for jag bort till gröndal där det var dansbasar. Kollade när Linda dansade! Såå duktig
Köpte även lite bullar och någon annan kaka 30 spänn för två påsar liksom!:D
Kom hem för en stund sen och ska snart hoppa i duschen tänkte jag:)
Skola i morrn då så får vi se hur det gick på bokföringsprovet. Tror dock att jag fick fel resultat för tommy nämnde någonting om det och jag kände inte igen siffan. well well

Thaaat´s all for today.. I think:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0