En liten fuldag kanske:D

Tog sovmorgon idag, orkade inte sitta och lyssna på alla som skulle göra muntliga idag.
Åkte till skolan med Jennis i min "fulsnygga" myströja som Jennis beskrev den. En röd stor stickad tröja med långben på. Som faktiskt min kära mormor från finland har stickat. Jag kunde inte sätta fingret på om den vad as ful eller rätt ball.
Jag bestämde mig för att den var ball och kompenserade upp den med ett par glansiga leggings, klackar, en fet knut och lite lätt sotade ögon. Och jag tycker det funkade. Med skinnjackan över så blev det rätt schysst:D

Promenerade sedan hem efter gemun,lite kyligt men maaaassa sol:)
Väl hemma blev det en stor kopp med favvoteet tillsammans med favvo tjejerna Miranda, Charlotte, Samantha och Carrie. Sex and the city såklart:D Efter det blev det sitta här, och efter någon timma när jag hade tröttnat rejält så bakade jag en kladdkaka med brist på annat att göra. Sen står nu rykande het på spisen. Måste provsmaka snart. Provade ett nytt recept och den verkar vara riktigt kladdig faktiskt:P

Kvällen ser riktigt händelselös ut om inte någon kommer och räddar mig snart innan jag dör:P
Ska förmodligen slänga mig i badet snart också för ovanlighetens skull!
Imorgon bär det av in till SACO mässan:)
Ska bli riktigt spännande faktiskt:)
Puss o mys!

  


HIttade en bild, den sista här..vi 4 tjejer sitter inklämda i robins lilla bil tror jag det var. Från musikhuset. Vi slöisar orkar minsann inte gååå!! hihi kolla in min miin:D hahah undrar vad är på väg att säga:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0