Back to school

Då var minsann lovet slut. Det var en trött Elin som åkte till skolan idag.
Nämnde ju igår att jag ville ha en mysig mannskropp att krama på. Jag tror jag vann jakpoten, fick dela säng med TVÅ män:) Jajemen, Kim och Fredrik bjöd in mig eller aa räddade mig efter att jag gnällt över att jag hade tråkigt.
Kim kom snällt och hämtade mig i röda faran. Hos kim bjöds det på chokladfingrar (jag blev matad HAHA, jevla feeders) och popcorn. Sen sov vi mysigt i sängen alla tre:) Vaknade och såg ut som crap men efter alla komplimanger dom överröste mig med så kände jag mig ganska läcker iaf. ;)

Nu sitter jag här, tog en liten vända nere på stan. Fixade nys p-piller, present till bror som fyller år i morgon och en ny nässesär där faktiskt allt smink får plats och det är inga problem att stänga den:D Juste hon nere på ungdomsmottagningen blev helt förälskad i min jordgubbsörhängen. Och i mitt perfekta blodtryck ;)
Är riktigt hungrgi så sitter och funderar på vad man ska äta! hmm

Sitter och kollar igenom mina mobilbilder på datorn också, roligt med massa minnen:D Från i somras och så:)
å mys mys mys! Tror jag ska försöka komma iväg och sola lite sen, om jag orkar! Sen ta ett bad kanske.
Får se hur allt blir:D

    
     Jordgubbe                  Nässesären              Mitt långa hår :,(            Stekisarna:D

Kommentarer
Postat av: ena "stekisen"

ååååh sommar -08!

kunde den varit bättre?! ;)

2008-11-03 @ 22:08:07
Postat av: therese

åh jordgubben :D

2008-11-09 @ 16:10:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0