Valborg

Soft dag i skolan sedan hem, försöka komma på någon outfit. Hittade en ganska bra outfit.
Blev en liten svart klänning och lite röda detaljer:D

Åkte sedan till farmor och farfar för att käka lite. Jag var grymt hungrig så när farmors fantastiska smörgåstårta kom fram på bordet kluffsade jag i min två bitar:P Efter det blev det grillat kött med grekisksallad eller nått liknande iaf:P
Efter maten var jag tvungen att lägga mig i soffan för att jag var såå jäkla mätt!
Sedan skjutsade Papps mig till Linda, i fasters nya bil:) En audi A5..DÅÅÅLIG kärra:D

   


Hemma hos Linda blev det lite dricka sedan gick jag hem till Sara Rosborg
Blev sedan en vända till telegrafen, kollade lite på treorna.
Ringde sedan och väckte Peter och sov där:D

Nu sitter jag här och är as trött, Peter skulle upp kl 9 och fiska.
Då gick jag hem och la mig och sov igen:P

Får se om det händer nått skoj idag:D
Smell me later;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0