Undrar varför?

Jag förstår inte varför man alltid vill ha det man inte kan få.
Talar faktiskt inte om mig själv nu.
Killar är verkligen hopplösa..dom kommer alltid när man minst vill ha dom.
Och killar man dissar stannar kvar ändå, förstår verkligen inte.
Haha och sen när man själv vill ha en kille och verkligen letar efter alternativ då är alla killar borta med vinden:P
Just nu kör jag på chillarstuket haha, måste komma på vad jag själv vill med kärlekslivet:P haha
Får väl se om ögonen är öppna när en fin kille går förbi.
Hahaha har ju saker att se fram emot, ett visst möte med en viss person! Det ska bli spännande.
Kärlek vid första ögonkastet vem vet ;)

I morgon blir det ensamble hela dagen!
Rock´n Roll hela dagen
Yeeah;)

image278
What should we do without them??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0