Tisdag med finfrämmande ;)

Jag ville bar dö i morse när jag vaknade, hela näsan var full med snor. Hade knappt sovit pga hostningar och att jag inte kunde andas ordentligt. Ingen bra natt, tror inte jag är gjord för att sova själv alltså:P haha
Tänkte först stanna hemma men sedan tog jag mig i kragen och gick upp iaf.
Först kulturhistora sedan en sväng ner på stan med Emma och Sara och sista lektionen Ensamble.

Men dagen grej var att det kom en folkhögskola från aa någonstans i sverige. Solviks folkhögskola hette det iaf.
Det var från afrogospel linjen(?!?) Dom körde massa låtar, riktigt duktiga faktiskt. Showen var lite lång kanske men dom var duktiga:D

Blev sedan promenad hem, tyvärr var solen inte riktigt framme men men.
När jag kom försökte jag faktiskt plugga matte. But got to face the fact, I SUCK!
Jag förstår verkligen ingenting, jag mutade Victor med pancakes så nu ska han hjälpa mig i morgon iaf!!:D

På tal om i morgon...VI SKA PADDLA KANOT?!?!?!?! HJÄÄÄÄÄLP!!! i muskan. Jag är seriöst rädd!!
Jag kommer sååå trilla i vattnet!! well well..

Ska också nämna att lilla Mikael Almered fyller år iaf..tror inte någon vet vem det är men jag vet iaf:D
GRATTIS PÅ 21års dagen my little keepah:D Jag ringde faktist och sjöng ja må han leva för honom. Han blev allt lite paff att jag kom ihåg hans lilla födelsedag:D

 

Nu blir det dusch shiiibbie:D

Kommentarer
Postat av: Amanda

Om du redan är säker på att du kommer drutta i vatnnet så är nog du den sista jag väljer att paddla med pölin lilla! ;)
Mister charmings birthday, hurray!

2008-05-06 @ 22:15:56
URL: http://heligabirgitta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0