Skolkisarna*:P

Blev så sur i morse, yvonne var inte i skolan så jag gick upp ur sängen i onödan!
Sedan sket jag och Sara i idrotten, åkte ner på stan och shoppade lite.
Vi smet sen in på viashowen och skrek lite:)
Riktigt duktiga var de flesta. Min jossan var såå duktig:D

Sedan körde Sara tillbaka mig till skolan för jag skulle ha terminsuppspel.
Det gick bra faktiskt, sjöpng färger i en vind:) Men fel en gång men annars fick det bra:D
Tog bussen hem till Linda konno och sedan gick vi ut på en promenad.
Erica joinade efter en stund också:P

Vid 5 kom papps och hämta mig och nu är jag hemma.
Sitter och väntar på att ugnen ska bli varm. Lagar mat till mig och Bror.
Pommes och hamburgare haha avancerat som tusan:D

Blir promenad med Superman sen också, hur ska jag orka.
Får ta ett power-bath! (mest pga att jag är svettig hahah) :)
Nu måste jag kolla till maten
Tjiiing:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0